Merhaba hanımlar 5 haftalık gebeyim bugun hastaneye gittim doktorum kesenin şeklinin bozuk olduğunu ve kesenin üzerinde kanama olduğunu söyledi 1 hafta bekleyelim düzeledebilir bilir hemen kürtaj önermiyorum dedi böyle olup düzelen varmı acaba lütfen dua edin düzelsin hanımlar