Mryem1 günde 2 tane kullanıyorum bende de bi işe yaramıyo bu ilaç ya. inanılmqz ağrım oluyo artık 33 olduk önemsemiyorum fazla ama ilk hamileliğimde 36 37 de olan ağrılar bu sefer 24 25 te başladı aylardır da böyle doktoruma söyledim ama normal dedi değiştirmedi istersen doktoruna danış.