Mineldeva0 Bende 25 haftalığım yeni alfamet başladım
Senin haftalarında 14-7 geliyordu doktor küçük düşükse önemli değil demişti. Stresli şeyler yaşadım ve küçükte yükselmeye başladı o yüzden ilaca başladım. Birde diyabette var insülin de kullanıyorum. Bu süreçte maalesef en en kötü etkileyen şey STRES bir şekilde motive olmak zorundayız beslenmemize dikkat etmek zorundayız. Birçok hastalıkla çok sağlıklı bebekler doğuyor lütfen bunu unutmayın siz morelinizi yükselttikçe bebek iyi olur merak etmeyin. Olacak hiçbir şeye mani olamayız ama elimizden gelenin en iyisini yapmak zorundayız dediğim gibi
Kesinlikle stresten uzak
Bol su , sağlıklı beslenme
Sigara içilen ortamda bile kalmamak lazım
Birde hafif yürüyüş yapmak( ama doktorum bana güneşli zamanda yapma tansiyonu etkiler dedi)
İnşallah sağ salim kucağımza alırız 🙏