Yaklaşık 10 fk ya bir kasılmam oluyor. 2 saattir. Kaka ağrısı gibi de zaten aralarda tuvaletiöi de yaptım. Benim yaşadığım yerde doğum yapmayacağım doktor yok çünkü bi saat uzaklıkta . Ama burda acile gidip ni ebelere görünebilirim . Sizce gitmeli miyim bekliyim mi? Ne zaman gideyim. Günlerdir akşamları özellikle geceleri böyle sancılar giriyor. Ama bugün sanki daha çok .