sedasmrts Arkadaşlar selam hamileliğinizde hiç lazere giden var mı veya bir zararı olur mu bu konuda bilgisi olanlar paylaşabilir mi
berensumeyye23 sedasmrts ben hamilelikten önce lazere giriyordum sürekli hamile kalınca doktorum izin vermedi kesinlikle . Kasılma yapıyormuş . O yüzden ağdayla hallediyorum zor oluyor ama riske atmamak lazım ya
Esra995 sedasmrts hamilelikte lazer olmaz öncesinde bende yapıyordum fakat smdi eğilemiyorum bile hep jilet kullanıyorum kuaför ağda vs hijyenik.gelmiyor