Elanur63_ ne kadar güzel ben desteksiz geçirdim ikinci gebeliğimi çocukla ve kayınvalideyle ilgilendim çok zor oldu sonra kv grip bulastirdi çocuğa da banada 2 hafta kalkacak hiç gücüm yokken ikisinede baktım çok sancılarım ağrılarım oldu inanmadı kontrole gittim yatış verildi taşikardi geçiriyorum diye nabız düşürücü ilaç vermişlerdi tam batma oluyo dedim film çekildi ciğerlerin su toplamış acil sezaryene alıyoruz seni dediler 32 haftalık doğdu kızım bende yoğun bakımda yattım 4 gün sonra odaya çıktım 3 günde öyle kaldım sonra kızım oradayken gönderdiler beni oğlumda bu kadar sorun yaşamadım eşim yanımdaydi destek oluyordu ağrım olunca doktora götürüyordu bu bebiş ne alemde bilmiyorum inşallah riskli olmazsa doğurup daha farklı önlem alicam inşallah Allah’ım rahat doğum yaşatsın sağlıkla kucağına al inşallah