Sema5844 valla bilmiyorum ama benimki 39-40 beklseydi 4.5 yakın doğacaktı çünkü son haftalarda 500gr alıyordu haftalık, bir de usg yanılabiliyor devlet hastanesinde fazla kg çıkıyor bir kez devlete gittim kontrole kendi doktorumun söylediğinden 500 gram fazla söylemişti 1 gün arayla gitmiştim, mesela ben özelde yaptım doğumu doktor doğuma girmeden birebir kilosunu söyledi dediği gibi de doğdu sadece boyu 51 cm demişti 53 cm doğdu