Tabiki doktorlar daha iyi bilir ama eşimin de kafası biraz büyük mesela biz ona çekti heralde dedik , umarım sıkıntılı bir durum oluşturmaz bebişlerimiz için , omuz genişliği ve baş büyüklüğü normal doğumda zorlayabiliyormuş çevremde bu sebepten dolayı sezeryan olan var