sulekrc Bu ikinci hamileliğim ilk doğum normaldi ve çok zor geçti. Gerçekten çok korkuyorum benzer tecrübeyi yaşayan var mı?
Nartanemmm sulekrc bende aynı sancıları tekrar yaşamaktan ne kadar korksamda yine normal istiyorum sonrası rahat çünkü ☺ Ama tabiki hayırlısı sağlıkla doğsunlar da 🤲
ilkannelik1 sulekrc benimde tecrübem yok ama ikinci doğum ilkine göre daha kolay kısa olduğunu duydum tabi bebeğin kilosu ve durumuna göre sizin neden zor geçmişti açılma geç mi oldu
Havin49_ sulekrc benim ilk normaldi çok kötü geçti ve verdiğim karar bidaha normal doğum yapmamak şuan gebeyim ikiz çok şükür sezeryan olcam şimdi gelir sezeryan daha zor diyenler benim normal doğumum sezeryan dan daha kötü geçti