Geçen cumartesi doktora gittim tertemiz rahimin içi kist dolmuş bi sürü kanser tarama testleri istendi cuma günü de pelvik mr çekilecek ilaçlı.sizin anlayacağınız bu ilaçlar yüzünden bütün dengem altüst oldu.bide çikolata kisti oluşmuş 20mm napacam bilmiyorum çocuk tedavisi ertelendi mecburen.sağlık olsun ama doğal yolları araştırmak lazım durduk yere bu klomen ovitrelle yüzünden geldiğimiz nokta bu