elsa1218 Hamile kalmaya çalıştığınız süreçte hangi vitaminleri kullandınız? D vitamini ve folik asit kullanıyorum.
aks6020 Bende d vitamini kullandım ama 3 ay sonra bakabiliriz dedi doktor tekrar kullanmam gerektiğine çok saçma değil mi
elsa1218 aks6020 evet gerçekten çok saçma. Belki yüksek ya da düşük. Baktırmadan nasıl kullanmanızı düşünüyorlar
busrax_ aks6020 elsa1218 ilaç formunda olan d vitaminlerini mi kullandınız? eğer öyleyse olması gereken 2-3 ay sonra kontroldür zaten. ilaç olanların içinde yüksek d vitamini oranı oluyor yükleme dozu olarak düşünebilirsiniz
aks6020 busrax_ evet ilaç tarzı olandan verdi destevit adı şimdi kürtaj oldum tekrar ölçtürtecem d vitamini eksik mi diye