vascenceloss Kızlar bu ay ovülasyon yapmayacaktım gelecek ay baslıycam. Ama evde fertility jelle gelen vardı deneyim dedim. Uygulamaya göre bugün diye yapayım koyu çıkar belki dedim yaptım baya silik keşke dün yapsaydım
aysegulozak vascenceloss benide yorumlarmisiniz ya hemen yapinca boyle cikmadi ama oglen 3 te yaptim 7 de cektim boylr.gozukuyor pik ne zamaan olur ne zaman degerlendirelm