Merhabalar, benim miniğimde de 27 haftalıkken tespit edildi. 1 aydır her hafta kardiyaloji takibindeyim. Senin aritmin nasıl? Bu arada her türlü tedavisi var, sen üzüldükçe bebişin aritmisi de artıyor, bana söylenen bu şekilde. Hasta olmamaya çalış, ilaç kullanımı önermedi. kahve, kola, çay kafein kesiyoruz. Uykunu alman, moralinin yüksek tutman önemli. Allahın izniyle sağlıkla doğacak ve sonrasına sonra bakılacak.