Kızlar 36+3 hamileyim. Afedersiniz bugün kabız olmuşum. Çok zorluyor beni. Karnımı ağrıtmaya başladı. Sabahtan beri tuvalete çıkamıyorum. Ikınsam biraz zorlasam kendimi yapıcam. Ikınmak bi zarar verir mi yada doğumu başlatmaya yardımcı olur mu. Riski var mı. Bilenler yardımcı olabilir mi