Keyfimveben45 Leylak34 evet bebek rizkiyla geliyo benim 3 cocugumda da büyük miktarda para geldi elime
atesvesu Leylak34 ikinci kızım bereketi ile geldi durumumuz kötüydü kızım doğdu Rabbim karşımıza bir iş imkanı çıkardı rizkiyla beraber geldi çok şükür 🤲🍀
aprilbaby Leylak34 inşallah öyle olur şuan değişik bir dönemden geçiyoruz inşallah bereketiyle gelir 😍
Bebegimgeliyor10 Leylak34 ben öğretmenim eşim mezun ama atanamamisti evlendigimizde issizdi yani sonra ben hamile kaldım kızım doğdu eşim memur oldu ev aldık araba aldım Rabbim gerçekten kapı açıyor 💗
Daisyy000 Leylak34 Kesinlikle kısmetiyle geliyor. Tam bebek geliyor ne yapacağız ne edeceğiz derken,çok daralmışken , yaptığımız bir yatırımdan 5m kadar bi kazanç elde ettik. İlk çocuğumda da yine ciddi bi para gelmişti
Leylak34 Tulinbozlak Ne bileyim kimisinin bebegi olunca iş yeri batmis kimisi de refaha cikmisi kismet
Paronayanne Leylak34 kesinlikle bebek rızkıyla geliyor. Maddi durumum çok kötüydü . Bebeğime hamileyken araba aldık eşim başka işe girdi . Maddi anlamda ne zaman sıkışsak sorunlarımız hep çözüldü. Hatta o kadar ummadık paralar geçti ki elimize şaşırırdık
pembeayakkabilikiz Leylak34 bencede dgru bebek eızkıyla gelır. Esım asketlıgı bıraktı maddı anlamda bı seneye yakın zorlandık hamıle olduğum ay yenı bır ıse başladı çok çok ıyı bır maaşla. Herseyımızı en ıyısınden yapıyoruz şükürler olsun ☺️