Bunalıma girdim diyebilirim herkes 2. De çok rahat olacaksın diyordu ilk trimester daha rahat geçti 11. Haftadan sonra daha da zorlandım. Nefes almakta zorlanıyorum. İdrar yolu enfeksiyonum var ağrılarım oluyor hiç iyi hissetmiyorum benim gibi olan var mı