yasmintkrc Hamileliğin başından beri bu ilacı kullanıyorum ve başından beri ishallik var.. bı yerde bu ilacın ishal yaptığına denk geldim .. sizde de böyle mi ¿ sorun yaratır mı.. su kaybı çok olur diye endişe ediyorum doktora sorucam muayene ye gittiğim de
visnelicheescake yasmintkrc Ben kızımda da bu markayı kullandım bu hamileliğimde de belli süre kullandım ama böyle bir problem ile karşılaşmadım maalesef ama demir ilacı kullanıyorum şuan kendim tam ishal değil ama ishale yakın oluyorum bazen buda normalmiş
Eksenturktsc yasmintkrc 39 haftayım başından beri kullanıyorum gebeliğimin. Aksine kabız yapıyor bence😅
Nzlnzlll Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ama öyle bi durum yaşamadım. Demir ilacına başlarken olmuştum belki o yapmıştır eğer içiyorsanız
yasmintkrc visnelicheescake demir ilacı dengeliyor olabilir o zaman bana extra demir ilacı vesaire bı ilaç verilmedi
Sonek yasmintkrc bende onu kullanıyorum. Bende de ishal yapmadı. Ama dışkıda koyulaşma yapıyor baya siyahlaştırıyor. Bende idrar yolu enfesti vardı onun için bir toz vermişti onu içtiğimde ishal olmuştum. Demir ya da elenatal hiç ishal etkisi göstermedi.
visnelicheescake yasmintkrc anladım kuzum bilgim yok maalesef ben onu bu gebelikte kullandım mideme iyi gelmedi doktorum değiştirdi