Merhaba arkadaşlar, park beşik aldım ama setinde yatak yoktu. Ben beşiği birkaç yaşına kadar kullansın diye park beşik tercih ettim ama şimdi yatağını nasıl seçmeliyim emin olamıyorum. Yeni doğan yatakları sanırım incecik oluyor, onun yerine yaylı bir yatak alsam o da yeni doğana uygun olur mu bilemiyorum. Yardımcı olabilir misiniz 🥰