Merhaba bugün 38+4 de kontrole gittin çatı muayenesi yapıldı ve açılma olmadığını çatımın dar olduğunu belirtti doktorum hemen sezaryene alabileceğini bu şekilde norma doğumun zor olabileceğinden bahsetti bende beklemek istediğimi belirttim o zaman pazartesi sabahtan gelmemizi söyledi tekrar muayene edecek ve duruma bakacağız şu an sezaryen olacak gibi gözüküyor pazartesi günü gittiğimde normal doğumu beklemeliyim sizce tabii ki bebeğin sağlığı doğrultusunda ☺️