Kızlar selam 7+1 deyim. 1 hafta önce yemeklere karşı şiddetli derece tiksinme başladı. Kusmam yok ama özellikle yemeklerden aşırı derecede tiksiniyorum. Sabahtan itibaren iştahsızlık ve tiksinme başlıyor. Açım ama hazımsızlık çektiğim için zar zor çok az yiyebiliyorum. Kokulara ve yemek görüntüsüne bile dayanamıyorum, yemek düşüncesi bile çok rahatsız ediyor. Bu durumu yaşayan var mıdır ?