Merhaba ben 15 sene önce skolyoz ameliyatı oldum. Perşembe günü insallah sezeryan doğumum var, epidural dedi kadın doğum doktorum ama anestezi uzmanıyla hiç gorusmemistim. Acaba epiduralin tutmama ihtimali var mı hemen genel anestezi mi olur? Daha önce deneyimlenen var mı acaba