Ben🤲🏻 5 yıl önce 1 cm falandı sanırım, 1 sene denedik olmadı. Sonra doktorum 15 dklık bir operasyonla aldı. 3 ay rahmi dinlendir korun. 3 ay sonra denemeye başla, 8 ay daha dene. 8 ay sonunda olmazsa aşılama yaparız dedi. 3 ayın sonunda korunmadığımız ilk ay hamile kaldım çok şükür hiç de bir sorun yaşamadım ne kanama ne düşük tehlikesi. Çok sağlıklı bir hamilelik geçirdim oğlum şimdi 5 yaşında