minikanne31 hayır hissetmiyorum, sadece alt karnımda arada bir sızı ve ağrı hissediyorum sanırım o da rahmin büyümesinden kaynaklı. Bazen sol bazen sağ değilebiliyor ama çoğunlukla sağ tarafıma dönünce ağrıyor bebekte sağ tarafa yakın demişti doktor 9 haftalıkken