Kızlar merhaba. Yarın 36+1 ile planlı sezaryene giriyorum. Bebek uzun zamandır doğum pozisyonunda ve benim çok sancım var. Bu yüzden doğum planlamak zorunda kaldı doktorum. 2.sezaryenim ve biraz korkuyorum yine. Aslında korku değil ama endişeliyim galiba. Morale ihtiyacım var 🥹