zynpbzdz Normal doğum yapmam için çok fazla çevre baskısı görüyorum. Evet şuan için de durumum el verişli fakat korkuyorum. Bu durumu çok kişi önemsemiyor ve normal doğum diye tutturuyorlar. Bana biraz daha önceki tecrübelerinizden fikir verebilir misiniz?
ikbalb zynpbzdz önemli olan senin korkularını en aza hangisinde indirgeyeceğin. Ben en büyük baskıyı annemden görmüştüm bana sezeryan yaparsan hakkımı helal etmem sana yarım insan olursun falan diyordu. Çünkü kendisinin zamanında şartlar çok kötü olduğu için sezeryandan ötürü çok sıkıntılar yaşamıştı. Ama ben hem mecburiyetten hem de kendi isteğimle sezeryana psikolojik olarak daha hazırdım ve benim için çok iyi bir doğum oldu.
erikarpuz zynpbzdz ikisinde de ağrı acı var ben normal doğum yaptım sonrasında ağrı çekmemek bence büyük avantaj bebeğimle vakit geçirebilmek her şeye değer gerçekten
Gzmadymn zynpbzdz normal doğum yaptım ama başından beri normal doğum istiyordum ve her şey çok güzel ilerledi elhamdülillah 🙏🏻sezeryandan daha çok korkuyordum bence hangisini istiyorsanız onu yapın kimseyi dinlemeyin