Cansuuert hayırlısıyla serklaj olursunuz inşallah , ben de 1 aydır yatak istirahatindeyim annem ve kv yardımcı oluyor çok zor geçiyor her gün yüreğim ağzımda , 17. Haftada 28 mm ölçüldü progestan başladık yatak istirahati yapacaksın dedi doktor bakalım 2 gün sonra detaylım var bakalım bana ne diyecekler Rabbim hepimizin yardımcısı olsun , serklaj olursanız içiniz rahat eder tüm önlemler alındı gerisi Allahın takdiri dersiniz 🤲🏻