Merhaba kızlar 12+4 haftalık hamileyim doktorumun İzmit’te özel muayenehanesinde takipliyim devlet hastanesinde de kaydım olmalı mı karar veremiyorum bi türlü Sakarya’da yaşıyorum. Devletteki doktorlar biraz ters olabiliyorlar kötü bişey söylerler terslerler bende stres olurum diye endişe ediyorum. Sizce devlet hastanesinde de kayıt olmalı mı ?