Selam arkadaslar bugun adetin 12. Günü yumurtalama akıntısı geldi (uzayan sümüksü kivam) ovulasyon testi ile de takip ediyorum ancak cok koyulasmadii sizce bugun değerlendirmeli mi yoksa 1 2 gun sonra pik olduğunda mi değerlendirmesi gerekir bilemedim