Benimde 8 haftamda kanamam oldu cok fazla acil yatirmadi bile çok fazla kanama alanin var sagliksizsa düser dedi. Progestan agizdsn verdi kanamam var diye. Kendi doktoruma gittim oda dinlenmemei söyledi hala dinleniyorum agizdan aliyorum 3 kere kahverengi sekilde devam ediyor kanamam