Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim normalde 1 hafta geriden geliodu hep şuan da 1 bucuk 2 hafta geride olduğunu söyledi son adetime göre bebek şuan 38+2 kilosu için 2800 gr dedi karın çapının küçük olduğunu baş çevresinin küçük olduğunu falan söyledi yani senden beslenmio falan dedi neyse p.tesi tekrar gel dedi eger bebek aynı kiloda olursa suni sancı ile doğum yaptırırım dedi yani bilemedim çok kafam karıştı napcam bilmiyorum başına böyle birsey gelen var mı. Ağrım sancim yok ama bebek doğum pozisyonunda