ecenin_annesi 25 haftalık hamileyim 2 gündür ne yersem yemek borumdan aşağısı ve boğazım alev alev. Midemde o kadar yanma yok ama sanki yemek borumdan ağzıma bir şey geliyor geri gidiyor ama geri giderken çok fena yakıyor. Yaşayanınız var mı, çözüm önerisi? 😞
ozlem889 ecenin_annesi malesef. Çözümü yok sayılır ben süt içiyorum az da olsa faydası oluyo. Anlık onun dışında ya şurup ya hap oluyo doktorunuz yazıyo
Snmsu Reflüm var benimde çok zor geçiyor ilk başlarda yoğurt iyi geliyordu ama artık kesmiyor en son kontrolümde şurup yazdı doktor anında etki ediyor