Yasewens Ben hamile kalmadan önce omega 3 d vitamini magnezyum ve folik asit kullanıyordum şimdi sadece d vitamini ve folik asit kullanıyorum sizler omega 3 magnezyum vs kullandınız mı ilk aylarda
anethole Yasewens Elenatal 1 kullanabilirsiniz. İçerisinde folik asir va de yeterli miktarda var. Doktorum 12. haftada folik asiti kesip elenatal 2 yi kullanmamı söyledi hâlâ kullanıyorum. Üstelik Bayer firmasının oldukça güvenilir. Bu sektörde çalıştığım için güvenli olması çok önemli benim için
16112024 Yasewens benim adetim gecikti hastaneye gittim 2 haftalık gebelik var dedi doktor ve bana promester iğne ile progesteron yazdı aranızda bunları kullanan var mı
Yasewens 16112024 Progestan bebeğin tutunmasını sağlayan hormon o vitamin değil folik asit başlatmadı mı
Tugceksck Yasewens hamileliğimin en başından beri folik asit, d vitamini, demir ilacı, magnezyum kullanıyorum. 35+4 haftalık hamileyim son bi kaç gündür de ayrıca omega kullanıyorum
BeroBohuBego_ Bana sadece folik asit kullan dediler halbuki demirin düşük sınırda, 2.gebeliğim, 13 aylık bebeğim var emziriyorm, başka ne takviye kullanmam lazım ben de magnezyum d vit folik asit mi kullanmalıyım