Ben de çok kötüydüm. Hala prilamla yemek yiyebiliyorum ve ılık su asla içemiyorum. Soğuk su içiyorum hep. Ben ilk zamanlar içine limon, salatalık, herhangi bir meyve gibi bir şeyler atıp tadını içebileceğim seviyeye getirmeye çalışıyordum. Sürekli marka değiştirip içebildiğimle devam ettim. Bugün limonlu içebildiysem yarın ağzıma bile alamıyordum o yüzden sürekli arayıştaydım. Sürekli bir susuzluk hissi. Ancak susuzluk hem bizim için hem de bebek için tehlikeli. O yüzden açık ayran, cacık, soda katılmış su gibi şeylerler bol bol sıvı almaya çalışın