hilal9318 Hanımlar 5 haftalık gebeyim bugün kontrole gittiğimde kesemin şeklinin bozuk olduğunu ve yanında kan biriktiğini söylediler 1 hafta bekleyelim düzelmezse kürtaj dediler böyle olupta düzelen varmı lütfen biraz morale ihtiyacım var