Canım benımde 2300 de kesem göründü ama minicikti ve devlet hastanesiydı cihaz kaynaklı olabılır kanama da yerleşme olabılır ama sana yöne de önlem amaçlı ıgne ılac vermesı lazım bence eğer ımkanın varsa farklı doktora daha görün.
Bende kanama değil leke oluyor şuan 17 haftalık olduk ama ara arar olduğunda doktorum gebelıkte kanama ve lekelenmenin hiç biri normal değil diyip hem kan sulandırıcınıgne ve hapını kullanıyorum bende progesteron ıgnesı ve çok şükür geçti.
Ama ilk gıttıgım doktor hıc bırını vermemıstı o yüzden farklı doktora gozukmende fayda var bence canım