4 sene önce 8 hafta lık gebe oldugumu ögrendim ve gece çok fazla kanama ile bebeginn ölü olduğunu öğrendim içerde 1 hafta olmuş öleli dedi doktor düşük yaptırıldım bu düşükten iki sene sonra yine hamile olduğumu öğrendim dogum kontrol hapı kullanıyorum bu süreçte yinede kalmışım 22 haftalık tı herşey normal kontrol lerde bir sorun yoktu kalbini dünledik eve geldik iki gün birşey hissetmedim anlamıştım eşime dedim bişeyler kötü gidiyor doktora gidelim gittik ve bebegin son kalp atışını duyduktan sonr öldügünü tespit etti doktorum hemen devlet hastanesi ne git ölü bebk düşük yaptırırlar dedi burası özel hastane çok para verme dedi onu da düşük yoluyla aldılar
Bu sene yine hamileyim adet olamıyorum kesin menepoz dayım diye düşündüm tüm düşüklerdem sonra artık kan diye bişey klmamıştı doktor da afet düzensizliği deil menepoz belirtisi diyince üstüne düşmedim sonra 24 haftalık gebe oldugumu ögrensim kasık ve göbek ağrısı ile gittim birde idrar yolu enfeksiyonu vajina kaşıntısı var alltan baktı gebesin dedi şuan 31+5 olduk bile ama o süreçte adet görmek için aspirin içtim kekik içtim adet söktürücü içtim bir çok agır ilaç aldım migren ,soguk algınlı antibiyotik ama şükür birşey olmadı bilmiyor dum çünkü gebe oldugumu tetslerde bir sorun çıkmadı gayet iyi bebek şimdi tam gaz hazırlıklarımız devam bebek sağlıklı ise rabbim koruyor