nazliakdeniz16 Bursa şehir hastanesinde Doğum günün yapanlar memnuniyet ve şikayetlerinizi yazar mısınız? Korkuyorum duydugum bilgilere göre. 🥺 ACILL 33 HAFTALIGIM.
sibell77 nazliakdeniz16 bende burda bekleyim canım bende orda yapacagım 35. Haftamdayım bende merak ediyorum
Busra1916 Ben 5 yıl önce şehir hastanesinde dogum yaptim suan 6 aylık hamileyim yine orda yapacagim inşallah hastane güzel ebelerde sans isi benim cok iyi denk gelmişti doktorum da yılmaz çetin çok iyi bir doktor
nazliakdeniz16 Busra1916 serhat Ünal diye bir doktor var 2 defa ona gittim. Ama önemli olan ebenin iyi olması. Korkuyorum açıkçası