Herkese merhaba şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim 🫶 Bugün transferimin 11. Günü kaşık ağrım çok şiddetli regl olacakmışım gibi hissettiriyor genellikle sol kaşık ağrım daha fazla 9.günü ve 10. Günü idrar testi yaptım ikisi de çok silik çizgi olarak belirdi yarın kan testi vereceğim ama bu ağrılar beni şüpheye düşürdü bu durumu yaşanlar var mı aranızda