Yenidoğan bebeğim şuan 13 günlük 7 güne kadar pozisyonu zor bulsak da memeyi kavrayıp emiyordu, 7.günden sonra birden meme almamaya başladı, sütümü sağarak verdim. Her seferinde deniyorum alması için ama sağ mememi bazen 5 10 dk kadar emiyor, sol memeden ememedi. Emzirme danışmanı ile görüştüğümde sol mememi de tutturdu ama zar zor. Artık memeden emecek umudu kalmadı, çok üzülüyorum. Bu şekilde olup sonradan memeyi tutan bebeğiniz oldu mu? Her seferinde stresli bir şekilde deneme yapıp alamaması beni umutsuzluğa sürüklüyor. Bir gün bebeğim rahat rahat mememi alabilecek mi? Sanki annelik görevimi yerine getiremiyormuş gibi hissediyorum, eksik hissediyorum.