beyzas12 Cuma günü randevumuz var🌼 Sizce cinsiyetini öğrenebilir miyiz?? Bir de hareketlerini ne zaman hissederim
bsrbrkysr184_ beyzas12 cinsiyet 12. Haftadan sonra tahmin ediyorlar 16. Haftadan sonra net oluyor muhtemelen öğrenirsiniz diye düşünüyorum 😊 hareketleri 14 buçuk haftada hissettim 2. Bebişim bu gebeliğimde çok erken hissetim 😆
aprilbaby beyzas12 bizimde Perşembe inşallah öğreniriz ben hissediyorum ama değişiyor kişiden kişiye yakındır bence sizinde
bsrbrkysr184_ beyzas12 ilk gebeliğinse insan çok anlayamıyor ama bağırsak hareketi de olabilir ilk başlarda damar atması gibi fln oluyor insan ikincide daha iyi anlıyor 😆
minnakbayan 14+3 oldum bugün. Ben 16. Haftayı bekliyorum cinsiyeti öğrenmek için ama sanki geçmiyor günler 🥲
Seima06 Bende şuan 14.haftadayım alt karın bölgenize dokunduğunuzda kalp atışı gibi bişey hissediyor musunuz akşamları oluyo yatağa yatınca