Ben şu an 2 ay 14 günlük bir bebeğin annesiyim. Bu yaşadıklarımı sizlere anlatmak istiyorum aranızda belki benim gibi olan ama ağrılarını hamileliğe bağlayan olabilir. Ben gebeliğimin son aylarında belimde ağrılarla uyanıyordum ama bu gebelikte olan bir şeydir diye düşündüm hep. 31 temmuzda sezaryen ameliyat oldum düzelmesini beklerken daha da şiddetli bir hale geldi bebeğimi asla eğilip alamıyordum kilitlenip kalıyordum en son bebeğimi ana kucağına koyarken sırtım ve belim kilitlenip kaldı hareket edemedim. Doktora gittiğimde dünyam başıma yıkıldı belimde gebeliğe ve emzirmeye bağlı kemik erimesi çıktı. Hamileliğin son 3 ayında bebek bütün d vitaminini ve kalsiyumu kendisine çekmiş bana bırakmamış ben de yeterince takviye almadığım için vücudum bu eksiği kapatamamış. Ben bunu vücudumda iki kırık olduğunda farkettim. Kemik ölçümü yapıldı ve erimem ileri derecedeydi. Şu an tedavi görüyorum bebeğime bakamıyorum sadece emzirmek için kucağıma alıyorum. Bunları yazarken şu an ağlıyorum. Lütfen bel ağrılarınızı hafife almayın. Benim yaşadığım çok nadir bir hastalık olsa da yine de dikkatli olun. D vitamini kalsiyumlarınızı ihmal etmeyin. Böyle bir şeyin başıma geleceğini hiç düşünmezdim. Lütfen bana dua edin.