Neslihant canım 3 gündür hayatımda görmediğim bu problemle bende karşılaştım çarsamba günü dişim sallandı çok ilgincime gitti persembe süt dişi döker gibi düştü 😳kökü içinde kaldı neyse o gün rahattım cuma akşam sol kulagım gözüm basım diş etlerim resmen sol yüzüm agrıdan öldüm bugün diş aciline gittim röntgen yok kaç tane kök var bilemiyorum işlem yapamam dedi düşük bi antibiyotik parol ve gaegara verdi geçmezse 1 hafta sonra kadın doğumdan kaşeli imzalı izin belgesi ile anestezi yaparak kurcalarım incelerim öyle bi yöntem ararim dedi ilaçları içtim hala aynıyım 😣😔😔