zuleyhaserdar hayırlı olsunn aynılarını bende yaşadım adet krampları, rahime baskı hissi, göğüste hassasiyet hepsi oldu sanırım gebeliğin normal seyrinde olan şeyler vücudun kendini hazırlaması gibi bişey, bi çok kişi yaşıyor zaman ilerledikçe geçiyor tabi :) hatta ben ağrılarım azalınca tedirgin oluyodum ağrı olunca oh tamam herşey yolunda demekki diyodum 😂