Merhaba. 7 haftaya doğru hafif lekelenmem olduğu için doktor progestan verdi. Sabah 1 akşam 1 ağızdan içebilirsin ama sersemlik yapar istersen akşam yatmadan 2 tane yap dedi. Ben ağızdan başladım ama sersemlik yapıyor fitile geçebilirim. Ama akşam 2 doz olarak kullanan oldu mu hiç? Muhtemelen akıntı gelir diye 2 dozu da akşam fitil olarak yap dedi.