Nur1290 11.haftamdayım bugun sağlık ocağında tsh bakıldı 0.05 çıktı 8. Haftamda 0.17 siydi daha da düşmüş ama T3 T4 normal seviyede özelde dahiliyeye uğradım gebelikte bu düşüş normal dedi 18.haftadan sonra düzelir dedi korkulacak bir durum yok dedi burda t3 ve T4 ya baz alıyoruz dedi benzer durum yaşayan var mı düzeliyor mu?
samira555 Nur1290 düşüklüğü hakkında bi fikrim yok açıkçası benimde TSH 2.08 2.trimesterdayım ve ilaç kullanıyorum yüksek olması sıkıntı diye biliyorum gebelikte ilk trimesterda 2 nin altında olmasını istiyor doktorlar
Demtserkan Nur1290 hiç korkmayın benimde düşüktü tsh , endokrine gittim bütün testleri aldı t3 t4 iyi çıktı önemli olan t3 t4 dedi , ama bana hap veremem dedi gebelik için çok riskli dedi sonra ya doğru o düzene girecek gebelik de de düşmesi normal dedi ,
Hzlkya Nur1290 sınırın altına düşmediği sürece sıkıntı yok t3 t4 iyiyse sıkıntı yok için rahat olsun TSH sadece sana sinyal veren bir hormon asıl tiroid deposu t3 t4 sağlık ocağına kan verebilirsin 2 3 haftada bir kontrollü olursun için rahat eder
Piraye2025 Nur1290 merhabalar ilk gebeliğimde de , şimdi de düşük. Her hafta kan veriyorum T3 T4 iyi diye ilaç başlanmadi. Birinciede sıkıntı yoktu inşallah ikincide de olmaz.
haticenisa Benimde tsh 0.01 e kadar düştü hap kullandım. Sonra endokrine gittim doktor t4 ü baz alıyoruz önemlisi o dedi hapı 3 dozdan yarıma düşürdü şuan tsh 0.117 e yükseldi yani gün geçtikçe yükseliyor değerlerim şuan normal görünüyor. 12 gün sonra ya gün verdi bidaha tahlil yapıp karar vericek. Ben renkli dopler ve antikor testide yaptı çok şükür sorun çıkmadı o yüzden için rahat olsun dedi. Dahiliyeden önce endokrine gelsen hap bile kullanmadan takip ederdim dedi doktor. Yani için rahat olsun yükseliyor düzene gırıyo haftalar geçtikçe stres yapma
Nur1290 haticenisa kaçıncı haftasın peki bana hiç ilaçda önermedii 18 Haftadan sonra yükselir dedi sadece T4 t3 iyi dedi önemli olan onlar dedi
Demtserkan haticenisa bana hap veremem gebesinn riskli dedi doktorum ama , belki sizinki daha düşüktür , kadın doğum doktorum da tiroit hapı riskli gebe iken demişti ama ,
haticenisa Ben şuan tam 15. Haftadayım. Evet endokrin doktoru da önemli olan horman bebeğe giden hormon t4 dedi. İlk başta bana gelsen ilaçsız takip ederdik dedi
elifakylclk Benimde aynı durumda nabzım aşırı yükseldi bir gün yatırdılar. İki ilaç başlamışlardı endokrine gittim bıraktırdı ilaçları 20. Haftaya kadar normal bu durum dedi. Mutlaka endokrine gidin.
Nur1290 elifakylclk direk endokrin randevusu alamıyorum dahiliye yönlendirmesi gerekiyor sanırım özelde dahiliye ile görüştüm korkulacak bir durum yok dedi ama insan yinede korkuyor yine alıcam dahiliyeye randevu
elifakylclk Nur1290 doktorlar iyi biliyor lütfen stres yapmayın tabi önlem amaçlı dahiliyeye gidip yine endokrine isteyebilirsiniz yönlendiriyorlar.
Fatmanur_0416 samira555 benim de yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirdiler büyük ihtimalle ilaç tedavisine başlar dediler bilmiyorum biraz korku var içimde böyle olup düzelen var mı 17 +3 benim 3.06 çıktı 2.trimester
Demtserkan Nur1290 korkmayın korkmayın bizde ilk tedirgin olmuştuk normal olarak ama çünkü zeka geriliği oluyormuş gebelikte bebek te ama , doktorum okadar iyi anlattıki önemli olan t3 t4 dedi ,
Nur1290 Demtserkan evet öyle kadın doğum doktorları biraz korkutuyor bana düşük yaparsın hemen git dedi çok korktum hemen özelde sordum bende bir dahiliye doktoruna o biraz sakinleştirdi T4 t3 önemli olan dedi