beyzzsenturkkk çok teşekkür ederim, ne kadar güzel ifade etmişsiniz düşüncenizi🩷
31 yaşındayım, Ocak ayında 32 olacağım. Aslında 2 gün öncesinde konuşmuştuk eşimle ve ikinci bebeğimizi istediğimize karar vermiştik. Eşim de aynı şekilde gerçekten bir emzirmediği kaldı, oğlumuzun bakımında doğduğu günden bu yana eşit sorumluluk aldık. Üstelik oğlumu tanıdığım hiçkimsenin olmadığı bir ilde eşimle birlikte büyüttük.
İki ay önce memleketimize taşındık, ailem yakınımda ve gerçekten çok destek oluyorlar. Aslında şartlarımız uygun ama ideal kiloma ulaşamadım henüz ve iki çocuğun sorumluluğunu üstlenmek konusunda hazır hissedemiyorum. Bir yandan eşimin rahatsızlığı doğal yolla çocuğumuz olmasını zorlaştıracak bir etken, doktorlar imkansız gördüğünde olduğu için hemen olacak sanıyorum belki de onun rahatlığı bendeki. Oysa doktorumuza göre düşünmeme gerek bile yok çünkü olursa ikinci defa mucize yaşamış olacağız.
Bir yandan da hiçbir zaman tam anlamıyla ikinci çocuğa hazır olamazmışım gibi geliyor. Sanırım psikolojik destek almam gerekiyor, depremde evimizi kaybettiğimizden bu yana çok yıprandım.