merveardenicli Oğlumun adı Arden Kizim olacak hayırlısıyla isim bulamıyoruz Sizce Zeynep ikra Ya da ALin ikra nasıl yorumları bekliyorum … Farklı isimler varsa fikir olarak sunabilirmisiniz
kafamkarisik merveardenicli ikralar fena oluyor kardeşim de ikra ben kızım olursa lena veya lina Brianna düşünüyorum
beyzzsenturkkk merveardenicli bende ilk kızıma 2 isim koydum çok saçma oluyor gerçekten bence tek isim koyun Alin cok güzel ama ne zeynebe ne aline ikra yakısmamıs