Sssbbbs Bugün kontrole gittim sata göre 32+3 temiz. Bebek 1904 gr dedi biraz geriden geliyor dedi. Daha önceleri hep önden gidiyordu öyle söyleyince moralim bozuldu. Nst de sancı vs çıkmadı ama aklıma takıldı çok mu düşük bebeğimin kilosu🥲
ppmerlina Sssbbbs bugün 32+4′tüm bebeğim 1871 gr çıktı kilosu için gayet iyi gidiyor dedi bence seninki de zayıf değil. Birkaç doktor videosu izledim bu haftada ortalama 1700gr olur diyorlar
mavi123_ Sssbbbs kime göre neye göre. Öyle şeylere takma canım genetik faktörlere önemli anne baba minyon tipliyse bebekte normal olarak onlar gibi olacak önemli olan sağlıklı olması
Sssbbbs Bebelihayaat bana öyle konuşunca moralimi bozdu biraz ya internette de normal ağırlıkta yazıyor
Be1234 ppmerlina 31+2 1600 grm 41 cm zayıf ama boyu uzun dedi bugün baş cevresi önde karın cevresi biraz geri dedi araştırdım haftasında olması gereken kiloda
Sssbbbs ppmerlina kan akışı ile ilgili olabilir diyince korktum açıkçası ama sıkıntı yok sanırım şu anlık
ppmerlina Be1234 öyle bitanem bence de ben hiç evham yapmam o konuda. Bence aşırı zayıf olmamakla birlikte zayıf minyon bebek daha iyi hatta çünkü belli kilonun üstünde bebekler direkt sezeryanla alınıyor zaten
Be1234 ppmerlina sağlıklı olması önemli canım benim için de eşimin yanında doktor diyince o da bana baskı yapıyor ye kilo alsın geriden geliyor cocuk diye
Sssbbbs Be1234 sorma ya benimki de öyle yapıyor😅 bizim doktor yemekle alakalı değil dedi de sustu biraz
Sssbbbs Buseliiiiiiiii evet ya her doktorun söyledikleri şey farklı takılmıyorum sağlıklı olması önceliğim🌸