sehnazz000 ben kimseye saldırmadım ama sizde haklısınız saldırmakta, sezeryanla doğum yapanlarda tabiki anne belki bende 2. Sezeryan yapıcam kim bilir önemli olan tabi sağlıklı olması zaten o yüzden de doğumun normali dedim ameliyat ameliyattır, çevre faktörleri anneye kendini yetersiz hissettirir. saldırmanızdaki sebepte türkiyede amaçlanan şey aslında. Oysaki bilgisiz ve savunmasızız bizi doğum konusunda geliştirip bilgilendirmeleri gerekiyor ki normal olandan korkmayıp severek doğuma girelim.. herkese kolay sağlıklı doğumlar diliyorum