csadioglu Arkadaşlar en çok tatlı ekşi ne aserdiniz ve cinsiyetleriniz nedir hissettiginizle aynı çıktı mı Ben şu an 12+4 um henüz cinsiyet bilmiyorum hissettiğim erkek ayva ve Cennet hurması aserdim onun dışında hep tatlı yiyorum hiç ekşi istemedi canım
Daisyy000 csadioglu Badem şekeri ve fıstıklı lokum aşerdim erkek bebek bekliyorum. İlk oğlumda da soslu Hatay dürüm aşermiş ve tatlıdan nefret etmiştim.Devamli domates soslu ekşimsi şeyler canım istiyordu
beyzzsenturkkk csadioglu kızımda da ekşi yerdim hep su anda da ekşi ne varsa yiyorum ama erkek hissediyorum bu hamileliğim diğerine göre daha zor geçiyor kızımda cildim çok güzeldi tertemizdi çok rahattım bunda hem kusmalarım cok fazla hemde cildim berbatlaştı
Daisyy000 csadioglu Yani tatlı veya eksi erkek-kız bebek belirtisi değil😁 2si de oğlan ve birinde tatlıya düştüm ,diğerinden ekşiye
csadioglu beyzzsenturkkk sende tamamen duydugumun ters olayları olmuş cilt güzelse erkek derler çok sabirsizim bir an önce ogrensem 🥹
beyzzsenturkkk csadioglu ben o hurafelere inanmayı geçtim tek dileğim kusmalarımın geçmesi ve cildimin düzelmesi berbat haldeyim hep kızımda ki gibi olur sanmıştım eğer erkekse ve bana bu kadar çektiriyorsa yandı yani 😂
bebektwo csadioglu 10. Haftam çok halsızım aşermem yok ağzımın tadı duzelsın dıye bır şeyler yemeye çalışıyorum ama bana iyi gelen beyaz peynir menemen fındık cevız bunlar bana ıyı gelıyor diğer şeyleri de yıyorum ama ağzımda ekşilik bırakıyor cınsıyetımı bılemedım hıssımde yok sağlıkla gelsın de